Godmorgon!

Det är helt otroligt att jag har kommit upp innan halv åtta!
Nu ska jag bara sitta här en liten stund till och sen ska jag göra mig iordning.
Har egentligen ingenting att skriva om nu, så vi hörs senare!

Bli medlem på Gratisbio via min länk och få 50p i välkomstpoäng + 25p av mig!
När du samlat ihop 200 poäng så kan du byta det mot ett presentkort!
(går asfort att få ihop poängen, har redan ett presentkort på 100:- (400poäng) och om 10p ett på 50:-)






Erika

sv. hehe okej, men man tycker olika ;)

Men eller hur, bättre i den korta frillan :P

simone

sv: Jaa otroligt smidig, finns ju inga bra datorer under 13" idag, deras processorer suger och klarar ingenting så man kan ju hoppas att denna har något bra i sig :)

Emma

sv: hahah, yes! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: