hallå, vad trodde du egentligen?

Mamma och jag gick ut och åt efter att vi lämnat Morgan, som skulle ut med jobbet och käka.
Fast det är en hemlis ;)
Nu sitter vi och smaskar på lite godis också, det är ju trots allt minilördag idag.
Men jag får tröstäta smått idag, med tanke på att jag ska till Falköping och tandläkarn imorgon.
& då får jag (till 99,9%) tandställning i nederdelen av munnen också, just nu har jag ju bara i överkäken.
Lär ju knappt kunna äta nu på ett bra tag, med tanke på att jag haft lite småont här och där i överkäken och där har det inte varit så stora problem med tänderna, men i underkäken sitter tänderna på varandra (iallafall vissa). Snacka om ont! Och dan före midsommar också, lyckat!


ibland får man bjuda på sig själv, även om klockan är 8 på morgonen

Idag så har jag småfixat det sista på våningsängarna och bäddat dom, eller ja, alla utom en säng där madrasserna är för stora. Men det skulle vi titta på imorgon. Eller ja, får väl se när jag kommer tillbax. De kanske redan fixat det då.




Misse piss surpotta!




Mamsen

Du har verkligen fångat Snuttis personlighet =)

Tur att hon inte är lika vresig som hon ser ut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: