Hej People!

Sitter nu här, slutade halv ett idag.
Har hunnit med att både duscha och måla naglarna.
Det är inte illa!


bild lånad från depend.se

Ska om en liten stund in till tv:n och zappa.
Se om det finns ngt bra där.

Annars har jag inga direkta planer på vad jag ska göra.
Det blåser ut och är lite småkyligt så får se om jag går ut någonting.

Får se om Robin kommer hit idag, gör han det kanske han får sin present - om han nu är snäll.
mowhaha,

Vi hörs senare!




Ninas modeblogg, utan mode

Jag älskar nagellack men jag tycker de försvinner så fort :/

Adara - teckningar, foton, drömmar

vad härligt! :D

haha, det är typiskt! men man måste ju våga chansa liksom om man ska ha chans att vinna. Jag säger ju att jag aldrig vinner, men då tävlar jag ju typ adrig heller liksom. :P

Malin

SV: Härligt att fler än jag älskar nagellack, det är inte många som förstår mitt intresse för det helt enkelt.. haha. Köpte depend nr195 häromdagen. har dock inte hunnit testa det, men tror det är hur läckert som helst på.

Malin

SV: Härligt att fler än jag älskar nagellack, det är inte många som förstår mitt intresse för det helt enkelt.. haha. Köpte depend nr195 häromdagen. har dock inte hunnit testa det, men tror det är hur läckert som helst på.

Anothercinderellastory

193 såg jätte fin ut i färgen :)



Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: