Hm..

Tror inte att planen kommer hit något mer.
Har varken hört eller sett.
De kanske stannade kvar i huvudstaden eller så flög de vidare mot nya mål och platser.

Ikväll har jag inga planer alls.
Blir kanske att se på någon film eller så.


En bit ur Stukaplan - Lillasyster
Du är så ful
& dödligt beroende
att du måste utnyttja
dåligt självförtroende
& då passar det ju bra med barn
enda sättet du kan få nåt
är att vara först till kvarn
för över en vuxen kvinna
skulle du aldrig vinna
bara en blick från henne
skulle få dig att svimma
& i din värld
måste du vara härskare
därför äter du bara frukt
som en färskare

men nu får du mig att se
hur det blir när du gör
som du vill
kan ingenting få mig att gå
härifrån utan att ta ett lån

som en stukaplan beskriver
mina vänner för mig
att du behandlar tjejer
när du känner att du kan
& det måste få ett slut

enda gången du kan få nåt e om hon e hög
enda gången du kan få nåt e om hon e död
men enda gången du ska få nåt e när du e med mig
för jag ska få dig att gråta som en liten tjej

den enda som gillar dig är någon som är medvetslös
bara för att hon är oförmögen att slå sig lös
men du ska få något
och du ska få det av mig
jag ska fan rövknulla dig.






moa murderess - scene core blogg

sv: jobbigt att katter ska bråka :C de låter som fan oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: