kalas

tjolahopp!
Nu är vi hemkomna från ett kalas i Källby.
Nea fyller hela 9 år nästa helg!
Fast vi smygfirade litegrann :)

Käkade kakor och tårta, badade fötterna och snackade.
Bilderna får komma imorgon eller så.


Fast Tyson tyckte om glass iallafall!




Malin

svar: det är bra med mig också, vad har du hittat på denna söndag? :)

Malin

svar: jag har bloggat, myst med min pojkvän och solat :D



Btw, vad tycker du om min nya bloggdesign? :D

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

haft en bra dag? :P

E M M A

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

haft en bra dag? :P

MyzaaN

oh ja det var najs :D

det gjorrde jag ;D

Nathalie

ja jag tyckte att det blev skillnad;D as bra!

lovisa

sv: gekås är sjukt nice :)

elin

sv: tack!

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: