karnival

Idag har det inte hänt särskilt mkt.
Gjort två prov, de allra sista.
Haft lite betygsnack, höjt mig i ett ämne - yes!

Imorgon blir det mera betygsnack & filmtittande.
Skolan är allt bra ibland.

Igår var jag & Fikon i Lidköping, shoppade morsdag presenter (bara en dag försent) och kollade på DLG (gymnasiets) karnival. Lagom kul var det, fick nog ett par skratt :)


































Visste inte att glassgubben hade en fru.
Får väl säga Grattis till giftermålet! :)



ellen

http://www.tradera.com/Underbar-klanning-ifran-Lipsy-ej-anvand-fynda-auktion_301742_113726581

Mamsen

Tack för morsdagspresenten. Den var smarr =)

Daniel

heheh såå kuuuuul! Önska jag va med! Sku klä mej i rosa!!

Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

sara

sv: eller hur. riktigt läskigt.

sara

sV: jadu, det kan nog hända överallt tror jag. men det hade ju varit oväder och sånt innan.. så.. aa. men det är la lera under jorden som rör på sig , så blir de så. jag vet inte :s

Anonym

fina&härliga bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: