kräfta?

har precis kommit ur duschen, är röd som en jäkla kräfta!
Ajdå, varför kan jag aldrig lära mig att använda solskyddsfaktorer?
Det är sååå typiskt mig!
Aja, jag överlever - hoppas jag!
Ser iallafall att jag har blivit brunare (eller rödare om man nu vill se det på det viset), för linnebanden syns som ett vitt sträck, ;)

Imorgon åker jag till Skövde med Malin (& Robin?) för att shoppa ;)
Nä, inte shoppa direkt så.
Ska hitta det sista till skolavslutningen och kanske några linnen, har märkt att jag knappt har några.
Kanske beror på att jag har hatat linnen, fram till nu.

Nu ska jag packa till pappa, kolla om väskan är torr (luktar bäverskit - köpt på second hand i gbg) och isåfall även packa den. Höhö, :D



här har ni mig ;)



ardiana

hehe ja man får njuta av vädret tills de börjar regna igen :P

Boosse

det var allt en söt kimmie :)

Daniel

Stackarn, inget sol nu på ett tag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: