Nagellack

Jag tyckte verkligen inte om skogen, fullt av mygg!
Mitt uppe i allt blev jag så kissnödig, trodde jag skulle dö.
Problemet är att jag inte kan kissa utomhus, så jag & Malin fick försöka ta oss till Simones sommarstuga som låg en bit därifrån. Tror vi gick runt 2-3 km bara dit för att jag skulle kunna gå på toa!
Snällt av Malin att följa med iallafall :)

Just nu håller jag på och fixar naglarna så att det är klara iallafall.
Ska vara i axvall om ungefär en timme, har klipptid där vid 17.
Ska dock hinna möta upp Becka först, hon har nämligen mitt fritidskort - inte braa!

Nu ska jag fortsätta här, så hörs vi ikväll.
Puss




Ninas modeblogg, utan mode

Jag hatar att kissa i skogen, om man inte har papper med sig alltså. Då kan det vara rätt mysigt. Eller nej, det är det inte.

V e v v e A n d e r s s o n ♥

jag hatar också att kissa ute! x)

Johanna°•

sv; aha, vilken klass slutar du?

jag har min på fredag & jag slutar nian. Trist att skiljas från hela klassen för den är så himla underbar!

Johanna°•

sv; aha jo, hoppas att man verkligen inte tappar kontakten!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: