Skövde

Hejsan!
Kom hem, för inte en så lång stund, från Skövde.
Eller Skövde och Skövde (berättar mer om det där sen).

Jag & Robin hade en trevlig stund, Vi pratade och låg i gräset och solade!
I gräset var det fullt av gåsbajs så det gällde att se upp vart man satte sig ner!
Detta kanske berodde på att vi gick till en ''sjö'' där det var fullt av änder, men ändå mitt inne i stan!
Aja, iallafall.
Där låg vi ett tag och solade, pratade och hade det allmänt trevligt! :)

& här kommer det liiite bilder också! ;)


Ankor med bebisar!


Robin






Ankoor! Titta på den närmaste ankan, den har något i munnen.


Mera ankor!




Robin steker!


Gåsarna får avsluta dagens bilder.

Återkommer om en liten stund angående det första jag skrev om Skövde.




Boosse

dina gäss, gåsar :) är faktiskt kanadagäss, de som jag pratade om. Jag är intilektuell! (grym stavning)

var ligger den sjön?

Boosse

dina gäss, gåsar :) är faktiskt kanadagäss, de som jag pratade om. Jag är intilektuell! (grym stavning)

var ligger den sjön? Dina ankor är nog änder också :)

Boosse

Fast kanadagås är ju en slags gås, kolla på denna länken http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.avifauna.se/bildarkiv/sofbilder/veckofagel/kanadagas1.jpg&imgrefurl=http://www.avifauna.se/index.asp%3Flev%3D1183%26typ%3D1&usg=__9_e8PRBbOwxQlhFs6w5BG-_6dFY=&h=230&w=158&sz=20&hl=sv&start=1&itbs=1&tbnid=NIOQ-vbc7NG_dM:&tbnh=108&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3Dkanadag%25C3%25A4ss%26hl%3Dsv%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: