Tröööött

Godmorgon Sverige! *höhö*
Nu ska jag strax hoppa in och duscha, blir inget smink eller alls så idag - vet inte om de har någon dusch där borta så att man kan tvätta bort det (de renoverar badhuset invändigt har jag hört).
Men, ibland får man lov att vara naturlig ;) - bara jag inte skrämmer bort alla som jobbar där!

Måste även packa badkläderna, gjorde det inte igår för att jag kunde helt enkelt inte bestämma vilken väska jag skulle packa i.
Fast det vet jag fortfarande inte, men får väl bara ta någon - det blir säkert asbra sen!

Nu får jag sätta fart här om jag ska hinna bli klar ;)
Fast visserligen är jag klar inom en halvtimme men! XD




V e v v e A n d e r s s o n ♥

ha så kul :)

Boosse

Inget smink? vad du är elak! haha

Tack för badkläderna förresten dom var euhm...fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: