Vilken händelserik natt! Har haft det som...

Vilken händelserik natt! Har haft det som på Hotell Gasten här hemma. Vi har haft det väldigt mörkt här hemma. Mörkt i hallen o på toa var det med. Så när jag sticker in handen på toaletten för att tända står mamma där inne och skrämmer mig. Spindlar och allt möjligt annat äckligt fanns där inne. Där inne står hon även och småäcklar sig med sin blödning i ögat, jag tkr inte om sånt helt enkelt.. Efter tandborstningen säger mamma att jag ska in o lägga mig så kommer hon och säger godnatt. När jag öppnar badrumsdörren hör jag ngn skrika BÖH och ser bara en tröja. Jag skriker till högt och mamma kikar ut. Jag tittar upp och där står Morgan. Mamma börjar gapflabba, helt omedveten om att han faktiskt skulle stå där ute. Så nu är jag pigg, somnade ju nästan förut av att sitta ner. Men konstigt egentligen, efter en rundtur på Gasten brukar man inte vara trött ;) Godnatt.




moa murderess - Scene Core Blogg

sv: hihhi, aah ^^

dlc

- det hoppas vi på ..

Boosse

haha Hade hon alltså lagt fram spindlar och grejer? Men blödning i ögat, där hänger jag inte med riktigt. Ni borde göra reklam och ta betalt. 1000 kr natten p.p Skaras egna hotell Gasten! :)

Mamsen

Det kanske ska bli mitt nya yrke ;) Spöke... vad roligt att få skrämmas varje dag =O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: