Yeaah

Strax ska jag gå ut i köket och fixa ngt att käka.
Sen ska jag sitta och snacka med mamma, bara för att vi knappt gör det längre.
På ngt underligt sätt så ses vi bara ibland, även om vi bor i samma hus.
Vi ses på torsdagar klockan 8, då vi tittar på vampire diaries.
& lite grann på mornarna när vi äter frukost.
Ja, nu ska här fixas mer tid med mamma.
Men först, mat!

Imorgon åker/ska klassen till Höjentorp.
Halva klassen är där ute nu och sover i tält.
usch säger jag bara, regnar ute och ska tydligen bli åska.
Kul för dom säger jag bara. xD

Äta var'e ja!
Vi hörs imorgon!


Tänk vad bra photoshop kan va, nu ser man inte ens att jag har en pyjamas tröja på mig ;)



Mamsen

Jag älskar dig gumman min. Glöm inte det <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: