Aloe Vera party

Mamma kom hit för en liten stund sen.
Hon ska fixa iordning sig och sen ska vi dra iväg till Götene på Aloe Vera party hos Veronica.
Kommer en hel del folk dit som ingen av oss känner.
huh

Jag stör mig fortfarande på att vi inte kan duscha eller något hemma.
I värsta fall kommer de sluta med att jag inte går till skolan imorgon, för det finns inget värre (för mig) än att gå till skolan oduschad.
Känner mig så äcklig då och mår skitdåligt.
Fast i värsta fall så får jag åka in tidigare och duscha hos någon, fast känns ju inte heller särskilt bra om man ska tränga sig på hos någon för att duscha.
Fast skulle ju kunna duscha hos pappa, men det lär väl vara kallabalik där på morgonen, skulle jag tro.
Linus o Jonna som är trötta o ska till skola & dagis o pappa som jobbat natt.
Aja, det där löser sig väl.

Nu måste jag packa ihop mina saker, bädda sängen och käka mat.
Ska även sätta på mig kläder o så.
Mobilbloggar kanske senare, om jag hinner o om batteriet i mobilen tillåter.


bild lånad härifrån




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: