Godmorgon, ligger...

0-6443197c9f45150819df70673b9a8c20.png

Godmorgon, ligger i sängen och är nästan klar. Ska bara sätta på mig och borsta tänderna, klart på typ en kvart. Så ska sätta fart med det strax. Börjar egentligen klockan 9 idag eftersom spanskan är inställd, men kommer ändå vara där vid 8. Har inget annat val då det inte går några bussar och mamma börjar 8. Men ska skriva av andras NO anteckningar och läsa ondskan så jag blir klar med den. Visserligen ska den vara klar om 3 veckor, men desto fortare den blir klar desto mer tid kan jag lägga ner på annat.

aja, mina tänder.. De värker som satan under sängen idag! Har knappt kunnat äta ngt alls. Känns som att jag har tjugofemtusen hål, ruttna o lösa tänder. Måste sätta på vax, annars börjar jag snart lipa. vaknat flera gånger inatt av att den har fastnat i kinderna. Stackars kinder..




Anonym

heejGörs??



kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: