Hej o hå - bruten tå

Jag har klarat mig rätt bra hemma än så länge utan vatten, värre lär de bli snart då jag brukar gå på toa inför natten (för att slippa gå upp mitt i natten) men nu kan jag inte göra det.
Så hoppas bara att jag klarar mig till imorgon bitti.
Kommer i vilket fall som helst INTE att gå ut mitt i natten.
usch.


Aloe vera partyt va helt okej :)
Mamma köpte en salva man kan ha efter att man bränt sig för att lindra skadan.
Hon ska även ha ett party här hemma någon gång i Maj, bara för att jag så hemskt gärna ville ha ett - känner mig lite smått elak nu men hade hon inte velat ha det så hade hon antagligen inte valt att ha ett.

På partyt fick vi testa på olika handkrämer o sånt.
Jätteskönt!
Vi fick även testa på en salva med socker i - som man tvättar bort - o den lukta skitgott :D



De hade även lite smink å så, var sugen på att köpa ett läppglans - men 120 spänn för ett litet är väl ändå att ta i. De tycker åtminstone jag,

Nu ska jag sova.
Upp tidigt imorgon för att åka in till stan å duscha.

Godnatt





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: