strax dags att krypa till kojjs

Nu ska jag strax gå & borsta tänderna, krypa i pyjamasen och lägga mig i sängen för att ramla in i John blunds famn.
Varit en skitbra dag - speciellt i skolan ;)
Vi hade sexuall undervisning med Malin & John (nej, de rörde inte ens varandra XD) med olika lekar och filmtittande.
Riktigt bra var det.

Imorgon ska jag spela hockey med Linus, om han nu minns att jag lovade honom det.
Jag ska också plugga, skriva ut NO uppsatsen & skriva klart SO komplitteringen.
Kanske jobba lite med Matte & läsa en bit i Ondskan också.
Vi får se hur mkt jag orkar.
Men SO:n & NO:n ska vara klart innan jag lämnar detta hus på söndag, punkt slut.

NU är tiden inne,
Godnatt kära läsare & alla ni andra där ute.
Sov gott :)




klicka ovanför eller här för att komma till registeringssidan och få 75p.



Boosse

Lycka till med allt plugg.

Lärde du dig något om blommor o bin på undervisningen idag då? Lägg dig o sov btw klockan är mycket!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: