v.11

Nästa vecka är en ny vecka, NEHE?!

Måndag: LEDIG!
Tisdag: Nationellt prov i Engelska x2
Onsdag: Internationellt prov i Spanska x 3timmar
Torsdag: Tandställning
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: -

På torsdag händer de, Jag får min första tandställning.
Jag har blandade känslor inför de hela, visst vill jag ha snygga tänder eftersom jag avskyr mina men herregud, jag lär nog inte passa i det.

& imorgon ska jag göra hårinpackningar och fixa mina naglar.
Ska även ut och springa, måste förbättra min kondition (för guds skull)!!
Ska bli så skööönt å va ledig, sova hela förmiddagen - Som jag näästan har gjort hela helgen.
Förhoppningsvis är jag ensam hemma imorgon, så jag kan spela hööög musik och bara lalla runt i huset!





M

Har hört det, har du en elller?:O

M

Kul att du vill vara med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: