07,04

Godmorgon!
Nu ska jag strax sätta på mig rätt kläder (pyjamas nu) och fixa det sista till skolan.
Sitter och halvskriver på hemprovet i SO (som jag skulle skrivit klart igår!), anledningen till att det skulle vart klart igår är för att jag har ett NOprov samma dag som SOprovet ska vara inlämnat och nu vill jag helst bara koncentrera mig på det. Men det kan jag ju inte göra nu när min idé är rubbad.
Har säkert berättat det förut, men nu vet ni det igen.

Till helgen kommer jag inte kunna plugga alls eftersom jag åkter till Värmland med klassen då.
Någon som bor i Värmland och kan säga hur vädret är där uppe nu?

Nu ska jag fortsätta skriva här, så att jag kanske blir klar i någerlunda tid!
Buhu.
Nu är jag riktigt trött på skolan, knappt så att jag orkar gå upp på morgonen längre.
Usch, 2 veckor kvar nu - hemskt!


Skriver senare idag och berättar med om filmen vi såg igår!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: