film

Nu ska jag, mamma och Morgan snart kolla på film, blir min fjärde film idag och därmed lite huvudvärk då jag aldrig kollar på film så mkt på en dag, inte ens så mkt TV kollar jag på.
Äsch, jag ska inte klaga.
Såvida det inte är en dåålig film!
Som vissa av de filmer vi sett idag varit.
Som Dog Soldiers, världens mest sämsta s.k. skräckfilm?
Tror inte ens den FÅR klassas som skräckfilm, för enligt mig var den mer krigsfilm och enligt David var det en humorfilm. Ja lite olika åsikter hade vi allt, men film som film - ingen skräckfilm var det iallafall!


- "Varulvarna ser ju ut som något man gjorde i syslöjden när man va liten!"
(tur att mina grejer inte såg ut så då.. *fniss*)

Hoppas på att få se en bättre film nu.
Tror mamma pratade om att vi skulle se Kick-Ass!
Har nog rätt höga förväntningar på filmen, då alla sagt att den är jättebra!
Kanske jag inte ska ha, men det har jag ändå nu.
Aja, i vilket fall som helst.
Kick-Ass ska vi titta på, om sisådär 10 minuter!



(båda bilderna är lånade från google)



Boosse

hoho David ja, hur gick det med honom? var det kul o träffas? de där varulvarna var inte vackra direkt haha jag föredrar nog jacob Black :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: