Försmak av sommaren?

Känner just nu att den här tagen kunde kvittat, iallafall vädret.
Har varit växlande hela dan!
Från rejäla regnskurar och åska på morgonen, lagom varm på förmiddagen och tidig eftermiddag.
Asvarmt vid halv tre - höll på å dö.
Blev bara varmare och varmare, 35C hos pappa på deras altan, skämtar vädergudarna eller?!
Jag brukar inte vara den som klagar på vädret, men nu gör jag det!
För det har ta me f*n inte vart såhär varmt på år och dar!
Sommaren får gärna va såhär varm, för då har man ändå inte så mkt kläder på sig som man sätter på sig när man ser att det spöregnar och åskar ute!

Får vara glad att jag ändå hade pengar med mig idag, annars hade jag dött påväg hem till pappa.
Men med en vatten i handen överlevde jag, nästan iallafall.

Fick några bilder när jag satt i skuggan och kylde ner mig!




naglarna, riktigt lyser om den när de hamnar i UV strålning!



Boosse

Grabbarna är ialla fall snyggare än på den första postern!



Snygga naglar!

Ronja

sv: haha jo visst xD NOOOT!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: