Första maj, lördag

Idag är det första maj och lite mer än en månad kvar innan skolavslutningen.
På något sätt känns det skönt att få släppa högstadiet och börja på gymnasiet.
Fast ändå inte, känns lite jobbigt att byta klass och få nya klasskompisar.
Nu har man iallafall tryggheten i klassen, man känner alla och man har alltid roligt.
Jag kommer absolut sakna klassen, även om en del av tiden varit jobbig.

Jag måste snart klippa mig också & då lär jag få klippa av nästintill hela håret - det är verkligen slitet!
Så blir till att börja leta frisyrer på nätet för att hitta idéer.
Sa till mamma att jag kunde raka sidorna och ha tuppkam, men tror ni hon gick med på det? xD

Ikväll ska jag, malin, Flizen & Hanna(?) till Fikon och fira hennes födelsedag, som var för över 2 månader sen.
höhö.


Malin


Hanna


Kimmey


Flizen


Fikon - Födelsedagsbarnet :)

& ja, bilderna är rätt gamla men de är söta ändå :)



felicia - kramtroll.blogg.se !

sv: det ska jag göra ! (;

ha det så roligt på födelsedagsfesten!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: