Godmorgon

Gick upp för ungefär en kvart sen, tänkte bara kolla vädret idag - mulet med sol.
Men tänkte att vad skadar det att kolla lite bloggar också?
Så det gjorde jag snabbt.

Nu ska jag käka frukost och börja göra mig iordning.
Fixa det sista till skolan och bara chilla tills det är dags att dra till plugget.
Är ensam hemma nu för mamma var tvungen att hoppa in och öppna fritids på hennes jobb idag.
men men, nu får jag sätta fart här om jag ska bli färdig ;)


bildbrist...

Har ni några planer för veckan? :)



Boosse

Imorgon ska jag på undersökning, du vet vilken.

Onsdag ska vi avtacka aino på jobbet som går i pension, blir linedance (yeeey not) och middag senare på kvällen, sedan vet jag inte mycket mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: