jobb, jobb, jobb - pengar till Bogotá

Nu har jag knappt haft en stund för mig själv här hemma.
Tvättat, städat och strykt.

Så nu tänker jag slappa de timmarna av dygnet som är kvar.
Dock kanske inte hela tiden framför datorn men.
Har inga läxor eller så den här veckan heller, soft!
Enda inlämningen är klar!
Skönt!

För övrigt känner jag mig smått rik, tack vare Boosse ;)
& nu syftar jag mer på i fredags, så jag blev 1500:- rikare!
Pengarna ska med på lördag när Göteborg gäller.
Shoppingdags :)
Shoppar ju inte sååå ofta så får väl unna mig lite grann nu ;)

Hoppas även att mina presentkort från GRATISBIO hinner komma innan lördag & även smycket.
Är sååå nyfiken på det! :)


yeah



Boosse

Förra gången kostade de 200 och då var det två filmer, nu kan jag tänka mig säkert 300 spänn eller något. isådana fall kollar jag ju i göteborg så då krävs ju hotell eftersom det det finns tåg hem så sent. tur aför dig att du nite dödade några spindlar för då skulle spindelguden mohammed göra ditt liv till en evig plåga!

Boosse

Ja, gabbi följer säkert med om det inte är så han hon måste jobba, annars kan jag ju alltid tjata ihjäl José, men han jobbar säkert med. det är snällt av dig att vara min krisperson haha puss

Boosse

ja, du har inte så mycket val, i'm in order!

Boosse

ALLA måste rösta på mig för att vi ska få någon rättvisa (mansslakt) här i världen!

Mamsen

Du har verkligen jobbat på bra här hemma. Det blev jättefint. Snopen blev jag också när jag hade fått nystrykna kläder. Tack gumman!



Ska bli roligt att få komma iväg på lördag med dig.

Puss

Mamsen

Visst var mjölkannonsen kul =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: