NP & bröst

Skoldagen har gått fort, riktigt fort.
Har lite småläxor tills imorgon, som att kunna 0-100 på franska - yeah som om jag ska lära mig det tills imorgon. Jag är helt enkelt ett hopplöst fall.
Typ.
Un, deux, trois, nuff?
Ett, två, tre och nuff? Ett helt felstavat nio.
Hopplöst fall var'e ja!

Imorgon har jag även det labratoriska provet i NO.
Här ska dicikeras (?) blomkrukor och armar - hell yeah!
Nä, tror vi skulle kolla friktionen mellan två olika ytor.
Borde inte va sååå svårt?
Tror vi gjort det förut faktiskt.

Sen går jag bara imorgon också, sen är jag ledig i 5 dagar! :D
Spanien, Mexico, Thailand, Kina, Japan, USA, Brasilien, Australien, osv <-- här kommer jag!
In my dreams..


Sån här har ni aldrig sett mig förut ;)



Boosse

i wish you very, very good luck!

Mamsen

Il ira bien.



Je t'aime ma fille.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: