ser ut att spricka upp

Som det ser ut nu, så ser det ut att spricka upp till ikväll.
Får hoppas att det blir så, allt är bättre än regn!
Nu tittade solen fram också, mulen men sol.
Lite kvavt ute, ungefär som när man kommer fram till ett varmt land och den där klibbiga känslan man får innan man vant sig.
Lite jobbigt när det blir så, tycker jag!

Aja, nu ska jag strax göra städa rummet och sen börja pilla på det jag ska ha på mig.
sen blir det hopp in i duschen och raka benen (nej, det är inte överhåriga, stubb från tidigare i veckan) och sen fixa fixa fixa. Blir nog bra det här ska ni se :)


humor på hög nivå.
Haft bilden aslänge, så vet inte riktigt vart jag fått den ifrån..

*edit - 15,42 - hepp, inget fint väder här inte. Helt plötsligt kom regnet och drog åskan med sig. Sitter och pratar med en vän i Axvall, hon har det fint - så förhoppningsvis blir det fint väder senare. Annars stryper jag vädergudarna! Kanske följer med på bilbingo istället, om det fortsätter ösregna. Tråkigt, men vad ska jag göra?*



Anonym

Aldrig smakat det .O

Linnéa

sv: Ja jag också! Verkligen :D

Sara

sv: tack så mkt , vad glad jag blir :)

Tove

sv; aah verkligen är sjukt skönt ! Haha aah de tror jag med, har aldrig varit så glad över värme :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: