sömnproblem?

Ja, vi ska.. beväpna oss!
Vi tål lite bly, i nackarna


God eftermiddag.
Jag har precis skickat in min engelskauppsats till våran lärare, eftersom datorerna strular i skolan så sa hon att jag kunde skicka in dom via mejl till henne. :)
Måste va rätt miljövänligt också?

Mamma tycker inte om mig heller.
Hon tycker att jag pratar på tok för mkt!
& jag håller faktiskt inte med henne, för i vanliga fall så säger hon att jag knappt pratar alls (och då pratar jag verkligen mycket) och som idag så säger hon att jag bara babblar på (och då pratar jag knappt alls!).
Okej, så är det kanske inte.
Men nästan!
Idag pratade jag bara om att det var orättvist att när jag väl kollade på TV & visste att Morgan ville ha tvn halv fem, så sover jag under en filt i soffan istället. Låg och kollade på någt program och sen blev det mörkt, kollade en stund senare och då hände inget intressant, nehe dags att sova igen, och så höll på det.
Minns att jag kollade på kustbevakarna och jag missade det mest av allt ville se!
Bara för att jag sov?
Är inte första gången det händer!
& det roliga är att jag jäämt somnar så fort jag ligger ner i soffan och har filten över mig.
Sömnfilt borde den heta.
Fy sjutton!


*snaaark!*



Mamsen

Du är så söt så min lilla "babblare" =)

Tycker bara att det är roligt och idag var du bara för söt,det var verkligen ingen hejd på dig =)men jag tycker om när du pratar, tro inget annat. PUSS!



Vet du vad vi döper om filten i soffan till sömnfilt, inga problem =)



Älskar dig gummam.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: