Tjolahopp

Sitter och målar naglarna blåa här lite snabbt.
Har nästintill packa allt, bara några småsaker kvar.
Letade precis efter ett linne jag skulle ha med mig som skulle finnas i klädkammaren, men där hittade jag ingenting - fastän att jag letade i 10 min typ.
Får in och leta igen sen när naglarna är torra.
*edit- det fanns där inne, mamma hittade det*
Får gå upp extra tidigt imorgon för att hinna duscha å så.
Men det löser sig imorgon, :) (blir nog till att gå upp runt kvart över 5, halv 6).

Blir inte så mkt bloggade i helgen, något mobilinlägg då och då.
Ni kommer få ett långt långt inlägg med massor av bilder när jag kommer hem istället! :)

Skolresa i Värmland va're ja!

Fick även hem mitt efterlängtade töjsmycke idag!
Riktigt fint va det!
Svart hjärta med inslag av lila i, med glitter.


Riktigt fint ju! :)


Har även hunnit göra en "shoppingbag", ni vet en sån där tygpåse typ?
Har vart påväg att köpa flera gånger, men aldrig hittat någon riktigt snygg.
Så jag bestämde mig för att göra en.
Är riktigt nöjd med resultatet och inte svår alls att göra!
Fin tycker jag att den blev iallafall


Så här ser den ut.
Vad tycker ni?
Hiss eller diss?


Nä, nu ska jag fixa klart naglarna här och sen leta efter det försvunna linnet!
Wish me good luck ;)

Föresten, bloggar nog inte så mkt mer idag.
Vi syns imorgon en liten sväng, en liten sväng på lördag och en stor sväng på söndag kväll!

Föresten, har ni några planer för helgen? :)




Mamsen

HISS, jag vill oxå ha en sån. Den blev jättesnygg =)



Du vet väl att mammor ALLTID har rätt =) visst fanns linnet där inne =D



Det ska bli roligt att få komma iväg imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: