Fredag!

Idag är det fredag, om ni missat det alltså, och det är dags att åka hem. Åker om 6,5 h härifrån. Dock är jag ju tillbaka redan på måndag igen och jag har en nice helg att se fram emot.
Imorgon har vi kalas hemma för mig och på söndag fyller jag år och då åker jag även till Göteborg på kvällen :)

Men det är helgen det. Idag har vi matte, engelska och traktorkörning på schemat. Förutom svenskalektionen jag har nu. Men nu är jag inte sååå orolig över snön längre när det gäller traktorkörningen, för den är så gott som borta nu. Nu är det mer nervöst över att Stefan sa att alla tvåor och treor kommer och tittar på, det gör ju inte allt så mkt bättre. Men men, nu ska vi inte klaga här. Får göra det bästa av situationen. :)

Men nu ska jag återgå till att göra ingenting, är klar med allt och väntar på att få redovisa vilket jag antagligen inte ens kommer hinna. Men sånt är livet.



lucke

Tjenare, planer för kvällen? :)

MADDES

hoppas redovisningen gick bra(om du nu hann göra den..)

linnéa

haha, jo de förstås..^^

ajj då, nte kul! ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: