Göteborg & Jul på Liseberg

Mina planer för imorgon är ju som sagt ett besök i Göteborg med mamma. Julshopping, fönstershopping och ett besök på Liseberg är inplanerat. Blir nog endel annat också, återstår ju att se vad vi hittar på imorgon :)
Längtar redan tills imorgon, ska snart fixa iordning kläder och sånt för imorgon och så. Vi åker ju redan vid halv åtta imorgon ifrån Skövde. Blir att vi är i Göteborg redan vid nio, men är bättre att strosa runt i Göteborg en timme än att sitta i Skövde på stationen, där det ändå inte finns något att göra.


mamma <3

Aja, får se om jag bloggar något från mobilen. Beror om jag kommer ihåg det eller inte. Men vi hörs om inte annat :>



haha, jaså, du tänker så ;D

ELIN

svar,visst gör det det haha

Mamsen

Hittat den snyggaste bilden du har av mig ser jag =) Tack för en toppendag <3






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: