Packning

Nu är jag klar med alla skolgrejer! Så ska börja packa nu och sen ska jag duscha. Sen blir det lite mer packning och sen får vi se om vi kollar på film, Hannah Montana isåfall. haha

Idag på djurkunskapslektionen fick vi välja ett djur att skriva om, Jag, Mikk, Lina och Anna valde kungpyton som vi grejade med och ska nu skriva om den och göra om ormens bur så att den ska likna dess riktiga miljö så mycket som möjligt. Har endel bilder, lägger ut dem imorgon eller så :>

Nu ska jag fixa här så att jag blir klar ikväll!


min tandborsthållare. söt va? :)

Föresten, ska snart ha en tävling här på bloggen.
Funderar så det knakar hur det ska gå till och vad det ska vara för tävling. Priset har jag redan.

Men som sagt, nu ska jag sätta fart.
Vi hörs :)



Erica

Svar; tackar, btw din med vetja!

isabella

Haha riktigt söt tandborsthållare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: