Stickelilej

Håller på att sticka, skulle egetligen packat men orkar inte. haha, det är första gången jag stickar helt själv - ska bli en halsduk om jag orkar och den blir bra.



Men shit va Vampire Diaries är spännande. Kan knappt vänta till morgondagens avsnitt, var ju förra veckans avsnitt jag såg. Åh, dumma Damon!

Ska väl fortsätta sticka nu, vi hörs nog antagligen senare ;)



Mamsen

Kan du inte ta ett kort så jag får se hur ni har fått det =)

boosse

stickelistick :)



Ok, men hoppas det kändes bra i alla fall!

boosse

nä ok, hoppas på det bästa i alla fall!

ska du kolla på tomteparaden?

åååh, visa halsduken om den blir klar :D

ELIN

Lycka till med halsduken

boosse

jose´jobbar, jag får se om jag vågra mig ut själv :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: