Tjolahopp, 13.30

Sitter just nu på svenskalektionen, vi ska skriva om rapporter osv. Men det är nog lugnt, imorgon har vi bokredovisning. Rödhake av Jo Nesbo ska jag redovisa om! Den boken är asgrym!

Idag har vi haft engelska och matte. Efter svenskan nu ska vi ha sällskapsdjur och sen har jag historia. Så blir en lång dag. Senare  blir det plugg och eventuellt Vampire Diaries och stickning. Men det beror helt och hållet på om jag får tid över. Började sticka igår, för första gången i hela mitt liv. Ska bli en halsduk, ehe ;D

Men nu måste jag återgå till lektionen, vi hörs senare :>
13.40

Glöm inte att vara med i tävlingen!



Linn

svar: jaa, visst är den! :D

Karina T

SV: Tack, det tycker jag å!:D

GUESS WHO?!

- have fun!

ELIN

svar;Taack :)



jasså, trivdes du i det?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: