Godmorgon

Sitter/halvligger/ligger fortfarande i sängen, är så sköönt!
Ska snart stänga av datorn, bädda sängen och hoppa in och duscha.
Vid 16.00 ska vi vara hos Valona.


Ja det är både ett barbietäcke och ett sindytäcke med på bild.. och min näsa är sniiiiceig.

Måste bara säga att jag har grymt jävla ont i mina tänder! Det spänner som satan och jag vill bara skrika och gråta rakt ut! Jag hatar att ha tandställning men det enda jag säger till mig är att härda ut, det blir bättre. Jag som hatar mina tänder kommer få fina tänder och allt kommer bli så fint och bra och bla bla bla. Men är det hela sanningen? På sätt och vis. Ibland vet jag inte hur jag ska orka i 1,5 - 2 år, speciellt inte när det gör så jäkla ont. Men nu ska jag sluta klaga, det blir inte bättre av att klaga.

VI HÖRS!



Sara

Sv; Okej tack så mycket! :)

angelica

sv aldrig sett :)

ja det va sjukt härligt! jag var i alanya :)

clara

sv; tack :)

jo allt är bra själv då?

jessica

ja faktiskt :)

Amanda Rieem

HEJ!



Du har nu chansen att bli länkad i min blogg! 10 st länkas senare ikväll. Det enda du behöver göra är att rösta på min outfit! Info på bloggen!



Lycka till!

Mamsen

Förstår att det är jobbigt men som du säger kommer det att bli bra när det är färdigt =)





boosse

schnygg bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: