Hårfärgning

Godmorgon!
Här har vi vart vakna hela morgonen, trots att vi börjar 10.10. Jag har färgat Mattis hår och så, bilder på det får ni om en stund :) (måste lägga in bilderna först..) Blev massa färg över så helt impulsivt så färgade vi en slinga i mitt hår. hahaha, eller ja, slinga och slinga. blev en bit av håret. Dock tror jag inte att det kommer synas eftersom mitt hår är så mörkt, men kul ändå ;)

Vi börjar lektionen med Ekologi, tror inte att jag sa det igår men blomman (köttätaren) ska med.. Lina ville att vi skulle ta med den, hon väntar fortfarande på att den ska öppna sig så den ska med. Våran lärare älskar ju blommor också så vi får väl se hur det blir ;)

Men nu ska vi springa ner och duscha. Jag och Matti.
Vi hörs :D



Anna

SV: Jaop händer idag dÅ?

Anna

SV: Nice :) Jag ska vara med älsk :)

Anna

SV: Ja lite :) vad har ni för lexion då?

Anna

SV: Låter intressant :D

Josse

Jaadå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: