Köttätare....??




clara

sv; okej! :)

E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

fin blogg du har !:)



boosse

att du klarar av o göra videoinlägg de klarar inte jag men det låter inte som du, typ. ja, jag får väl terra dig nästa måndag, de gör jag nu på måndag 04.00!

Mamsen

Vad söt du är =D

jessica

ja visst gör det :D

jessica

långtråkig, din då? :)

MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

tack så mkt !:)

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

fint namn du :)

jessica

härligt du :D

boosse

nä jag gör bara fula grimaser, stammar, stirrig blick och ser ut somjag ska redovisa inför klassen.

Anna

SV: okej :) inte mkt kom nyss hem

jessica

vad gör du? :)

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

okey :D

jessica

oj, låter tufft. lycka till på provet! :) jag kollar tv, ska snart sova faktiskt.

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

=) jora sj dÅ?

Josse

Cool blogg :D

jessica

jasså, men de låter ju rättså bra ändå ;)

Josse

allt bra=)(


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: