Nya datorn..

Sitter just nu med den nya datorn i knät. Nice som bajs är det!
Har precis käkat, falafel med rotfruktsgratäng, och snart ska jag ha Svenska. Blir till att läsa ur Rödhake av Jo Nesbo, en riktigt bra bok faktiskt.

Mikk sitter just nu och kollar busstider, vi ska till ikea och handla på onsdag - hade vi tänkt.
Enda problemet är att bussarna suger, så vi lär nog inte hinna äta innan. Får bli mackor eller pannkakor på kvällen sen isåfall. Men det var någon skinkgratäng (vego gratäng för mig) så jag tror inte vi missar så mkt - det brukar inte vara så smaskens.

Men nu ska jag se till att bli färdig här, vi börjar om tio min.
Vi hörs (nu lär det bli massa uppdatering, om jag har tid och lust.. xD)



Modekatt

Kul med en ny dator!

Ja Göteborg är en fin stad, jag har pluggat i Gbg så det har vart massa pendlande fram & tillbaka dit :)



Ha en myspys kväll!

Mamsen

Äntligen en egen dator =) Blir skönt att slippa springa runt och leta efter en ledig dator, eller hur?! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: