plugg plugg å åter igen plugg

Hallå,
Sitter just nu och renskriver mitt ekosystem. Ska vara inlämnat nästa vecka som så mycket annat. När det är klart ska jag sätta mig med sällskapsdjursarbetet och se om jag är klar där eller om jag ska skriva om något mer. Har ju redan skrivit om tjurfäktning och tuppfäktning. Ska ju skriva om hur djur används kulturellt och det är bra exempel på det, tänkte på hundkamp också men fanns ingen bra info om det.
Aja, ska fortsätta här så jag blir klar. Har ju två prov nästa vecka också, ett i datorkunskap och ett i Växt o djurliv. Dataprovet kan jag inte plugga till men VoD provet kan jag plugga till och det måste jag göra!



Vi hörs, ska försöka svara på alla kommentarer sen. Det här suger ju!
Men till mitt försvar, satt inte vid datorn någonting förra veckan..



malinjohanzon

hhii okej kul ;D

Plutten

Usch vad tråkigt:P



SVar; Hehe, men visst är bilden underbar;) Spring in o rösta på mej här---> http://wiilow.blogg.se/2010/october/vilken-rostar-du-pa.html#comment

jessica

haha jaså, vad går du istället för media då? :)

Tanja

bara slapp & plugg och annat tråk, är ju söndag...

själv?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: