Sims3

Kalaset blev lyckat, med fullt av kakor o hela familjen var samlad :>
Inte ofta det händer.

Nu under kvällen har jag blivit medlem på The Sims 3 store's egna sida och fått massa poäng som jag handlat saker för. Riktigt nice :D Har fått en ny stad o massa andra prylar! Ska sätta mig ner och spela nu hade jag tänkt :>
Vill ni också handla nya grejer till era spel? Bli medlem här och identifiera era spel så får ni 1000 simpoints att handla för :) Helt gratis!


hejsvejs!



boosse

haha tack gina :) om ändå kläderna passade lika bra som förr. har tänkt länge på att köpa ett nytt nattlinne, får införskaffa det imorrn.

jessica

låter roligt :)

nej jag var säker på att jag ville gå barn & fritid, men nu har jag ändrat inställning totalt. nu vet jag inte vad jag vill gå, kanske handel.. eller teknikprogrammet. jag vet faktiskt inte :o

malinjohanzon

sv:åh det va jättelängesen jag spela det!

ska sova nu :)

boosse

bilder på min fina familj :) ska jag lägga ut dom andra istället?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: