Award

Fick en award från balla Modekatten, tack :>



om Award ska jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/du fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
- Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder
- Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

1. Jag känner knappt någon som lyssnar på samma musik som mig..
2. Jag är vegetarian.
3. Jag har haft rött, svart, blåsvart och lila hår. Har även haft en blond slinga (brunt också, men det är ju min normala hårfärg.)
4. Jag hatar spindlar
5. Jag har nästan alltid haft djur omkring mig, hundar, fiskar, kaniner, marsvin och katter.
6. Jag har skitdålig humor
7. Jag har bloggat sen jag gick i sexan, dock inte på samma blogg hela tiden. Har haft ca 3 bloggar :>

Jag ger denna Award till dessa brudar:

Valona

Mamma

Jessica

Emma

Eriiza

Linnéa

& Daniel :>



issa - rappare och låtskrivare

cool blogg!:D

jessica

åh tack så mycket, men jag orkar faktiskt inte göra en till sån där :$

Boosse

Tack :) ska göra detta ikväll/imorogn. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: