bildeer!

Datorn här uppe funkar nu så här kommer bilder från veckan ;)


Att klättra på garderoben är både kul och...


... läskigt! :o


Vi skulle färga Linas hår men det blev en aningens fel.
Skulle bli brunt men blev grått.


Fick åka in till Sätila dagen efter och köpa ny färg..
Blev bättre resultat denna gång ;)


Svertil!


Svertil och Lina :)


Svertil och Lina :)

Well, höll i ormar (majsorm och pytonorm) i onsdags också.
Riktigt kul var det och skitsöta är dem :>



Boosse

japp, vi fick upp det! Vi är grymma haha

Ser ut som ni har väldans skoj där borta :) Kul och se!

jessica

hihi, händer imorgon? :D

Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: haha, men om jag ska vara helt ärlig så garvar jag oftast när jag är rädd ^^ Men vissa delar var bara för mycket, och då garvade man för att det faktiskt var roligt! ^^

Ninna

SV: hejhej! jo tack, allt är finfint! hur är det själv? :)

Modekatt

Hihihi roliga bilder det där!



Ohhh jag är livrädd för ormar, fast en gång såg jag en pytte orm bebis & den var faktiskt söt trots min fobi så tyckte jag ändå det :)

issa - rappare och låtskrivare

sv: mest tagit de lugnt!:D själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: