Det är min kudde på bild. Förut hade jag p...

0_dsc_0761 (MMS)

Det är min kudde på bild. Förut hade jag pippi. Nu ikväll var jag o Mikk inne en snabb sväng i Göteborg, handlade present till mamma o piercingar till mig. Skyller på att de va rea ;)
När vi kom hem så har vi druckit turkiskt äpplethé, mamma köpte med hem från turkiet - very nice!
Vi ligger i sängen nu, redo för att sova. Vi måste va utvilade tills imorgon eftersom vi ska klippa kor i 3 timmar :) Kul som faen ska de bli. :) Men godnatt ;)




Mamsen

Vad köpte du?!? Vad köpte du?!? Jag blir ju jättenyfiken =)



Ha det så kul med ko-klippningen. Det skulle jag oxå vilja prova på =)



Kul att teét smakade bra!

Ewelina

händer idag då? :)

issa - rappare och låtskrivare

sv: hoppas jag med! läget bra idag?

Tanja

sv: jaadå :) okej :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: