Godmorgon.

Vaknade för ca en timme sen och förstår inte varför jag vaknar så tidigt för.
Jag vill ju sova jättelänge!

Ska snart gå ut och fixa frukost, skulle väcka mamma vid tio om hon inte redan var vaken - vilket hon inte är.
Idag är det packning som gäller.
Måste packa extra eftersom jag är hos pappa de nästkommande två veckorna.
Mamma & Morgan åker till Turkland på onsdag så jag kommer inte hem hit då.
Om jag inte ska ge katterna mat eller så, mowhaha.

Nä, nu ska jag fixa frukost (alldeles strax) och sen blir det packning.
Vi hörs ;)



jessica

haha vadå? :o(a)

andrea

Härligt! Jodå det är helt okej. Vad gör du?

Kram! :)

andrea

Va kul :)

Jag åt frukost för en stund sen.

andrea

Jag ska praoa denna vecka som kommer haha ^^ själv?

m ♥

ja :)

jessica

haha xd


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: