ingen tandställning här inte

Fick ingen tandställning idag pga för kort tid. Kom ca 5 minuter för sent men det visste de ju om och de hade bokat in någon vid elva då jag hade min tid vid halv. De vet gott och väl om att det inte tar en halvtimme att sätta in ställningen utan det tar drygt en timme. Är lite smått irriterad på dem då jag bara bytte gummiband och ska tillbaka om tre veckor. Tog egentligen ledigt helt i onödan idag så blir en massa att jobba ikapp. Irriterande som fan!


bilden är drygt 4 månader gammal.

Nu har jag egentligen bara ett engelskapapper kvar och lite matte. Dock orkar jag inte med mer idag så får jobba klart det imorgon innan jag åker till Mikk. Ska ringa henne om en stund och bestämma vilket tåg jag ska ta imorgon. Edit - Mikks mamma är sjuk så åker inte till henne i helgen..

Har pratat med mamma i Turkland också och allt verkar vara bra där nere.
Åhh, jag är så avis! Vill också åka ner!




Mamsen

Typıskt nar du tagıt ledıgt fran skolan...



Vınkar fran turklandet =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: