kors i taket!

Ska aldrig mer lämna rummet ostädat, aldrig!
När jag kom från en studietiden idag (slutade tidigare än Lina och Mikk eftersom vi är i olika grupper) så kom vaktmästarna ut från rummet.
De har satt in en garderob åt Mikk nu, så nu får vi antagligen bättre ordning där inne utan en massa saker som ligger överallt.
Men iallafall, de hade flyttat på smutskläderna (DE LÅG I EN PÅSE FAKTISKT!), men överst låg mina trosor.. Pinsamt värre...

Idag har vi som ska vara med i musikalen på skolan kollat på grease..
Ja, jag ska vara med i en musikal - även om jag inte kan sjunga. xD
Smått kul men ändå, filmen har man ju sett miljontals gånger - fast den är lika bra ändå ;)

Tror inte att jag har några planer för morgondagen.
Får helt enkelt se vad den har att erbjuda :>



Boosse

vad kul :) Vilken roll har du i flöt då?



Vad skulle jag sälja på bloppisen menar du, fattade inte riktigt :)

Anonym

Ok! vem vill du vara? hon som röker som blir på smällen? haha

Nä, det är bara skräp som jag samlat på mig.





jessica

jaha okej, skoj? :D

Maria - fashionstars ☆

haha jobbigt!

L I K E S O F I E [foto]

Sv; Härligt! :)

jodå de är bra med mig också :D

Boosse

ja, jag kommer inte ihåg vad hon heter, men hon den "tuffa" i grease, ettan alltså, blir väl på smällen? :)

krukväxter, njae, räcker med alla de döda vi har i lägenheten haha. nej, det vi slänger är bara skräp, men stora bokstäver!

jessica

va härligt :D

Boosse

ja, det namnet känner jag igen :)

Sov nu kimmie!! det ska jag ;) sov sött

L I K E S O F I E [foto]

Sv; jao :D

Tanja

Häärligt :D

Mamsen

Klart att mın gumma ska vara med i en musıkal =)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: