Sjukamp och markkrypare

Nu ikväll har vi tränat på gymmet och sen när vi gick ut för att gå och duscha hoppade treor på oss och sa att vi skulle va med på en sjukamp.. Vi hade inte så mkt att säga till om så det var bara in och byta skor och sen ut. Men vi hade faktiskt ganska kul ändå.
Ramlade faktiskt när vi skulle hoppa säck, rätt kul men nu är mina byxor blöta.
Vi sög rätt hårt men ah, vad gör det när man har kul?
Lär ju somna gott ikväll iallafall.

Dock är nog inte allt detta spring och suck o stön bra för min förkylning. Får se till att snyta mig och käka halstabletter.. Fast jag har inga.. haha

NU ska vi snart iväg och käka kvällsmat.. Gottigott. :D
sen tror jag helt ärligt att vi typ ska sova.
Iallafall jag. xD

Så vi hörs imorgon :>



LIENE

Många som är sjuka nu. Krya på dig!

Ninas modeblogg, utan mode

Jag hatar att hoppa säck för man har aldrig bra kläder på sig så blir man smutsig och svettig.

jessica

ja :D:D

Modekatt

Verkar som du har haft en sjukt roligt dag :)Natti

Daniel

Skoj!! men nu ska du vila upp dej frisk!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: