2 april

Godmorgon!
Sitter hemma hos pappa nu :) Gick upp för typ 2 timmar sen, lååång sovmorgon med andra ord ^^,
Så nej, Jag är inte i Frankrike - ett STORT aprilskämt ;)


Får se vad jag hittar på idag, hade tänkt gå upp på stan - men har ingen lust till det alls :/
Får bli en slappardag helt enkelt, har ett prov att läsa på osv.



mysan

tack snälla för din fråga! :)

desamma! :D

de är kanon göru?

sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

älskar dina piercings :P

emma m.h. wall

sv: kul att du är med och tävlar! vilken är din favoritlåt just nu? :)

emmaandersson

skulle bli jätte glad om du ville medverka i dagens blogg! :D

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/2011/april/lordag-dagens-blogg.html#comment

mysan

Hej nu har du fått svar på dina/din fråga i min blogg på videoinlägget!



hoppas du blev nöjd! :) jag svara ärligt! jag vart så jäkla ful bara men men de blir så när man inte fixat sig och stressar :(



kram

lovisa

Kul att du är med om tävlingen om ett armband från josign.se! :)

eemmaaj

jag var den enda på min fb iaf haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: