Hemma igen..

Hej! Jag kom hem för ungefär en tjugo minuter sen, har varit inne i stan ett par timmar. Skulle pumpa cykeln och tog en glass med Valona och Maribel. Det är verkligen underbart väder ute! Imorgon ska det vara lite molnigare, men ändå varmt. Åh, jag vill ha sommar nuuuu!

Hoppas på att kläderna från H&M kommer snart också, det skickades idag så då borde det ha kommit antingen imorgon eller på onsdag. NICE!

Riktigt rastlös är jag också för den delen, jag vill göra något kuuuul!
Blöööh.



julia fälling

Sv; Det är det verkligen! Galet gött :D

Ja det är fint med mig! Med dig? :D

Majuss.se

Sv: Jag mår toppen =) vad gör du?

TIDSTJUVEN

Det är alltid lika jobbigt att vänta på paket. Det känns som om de aldrig kommer fram.

elina

hehe kej :3

julia fälling

Sv; Eller hur! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: