Körslaget

Sitter och kikar på körslaget med mamma och passar på att blogga nu i pausen.
Heja Team Jakob ;)


Kollar du på körslaget?
Vilket team hejar du på isåfall? ^^



LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag ? :D



PUSS & KRAM

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jag hejar också på han!! :D

LIENE

Kollar aldrig på det=)

© sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

Majuss.se

Hur mår du den här söndagen :-) ???

moa

Team Jacob, såklart!

Frän blogg! :)

moa

Svar: Eller hur! :) Haft en väldigt bra torsdag ^^ Har du? Lust att följa varandra, kanske? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: