Matti

Jag har en kompis som heter Matti. Hon ligger i sin säng och gör roliga miner och mumlar något ohörbart. Hon är söt, bara för att hon har rött hår. NU sa hon att jag inte fick titta på henne. Elakt.
Så nu lägger jag upp den finaste bilden jag hittar på henne.




fialisakung

sv: hahah, ch nu e ja helt efetr :(



förlåt för sent svar!, min dator har varit crashad :(

TIDSTJUVEN

Haha, så söt! ;D



sv: Ja det är ju det där med tålamodet också förstås... ;)

elina

hhahah skööön bild!:D

Emma

sv; Tack så mycket :)



Härligt å höra, det är bra här med!

Vad händer idag då? :)

Becca

sv: Bara kanon men så sjukt jävla nervös :b

Va gör du denna dagen då?? :D

eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

:D

Lisa - Smilinggirls!ッ

Haha, söt bild :D

LIENE

haha, skön bild på henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: