Mot Kinna

Ska hoppa in på mitt rum strax (är inne hos matti o madde) och packa ner mina historiagrejer.
Vi ska till Kinna och lämna tbx lite böcker o så o då hinner vi inte med en buss som går tbx 20 min senare.
Så då får man helt enkelt passa på att plugga.

Mikk hälsar: jag är kalasbäst!
Vi hörs ikväll ;)



Thessie

sv; jag mee, haha! vad har du gjort idag då?

fialisakung

sv: haha yeah, hänt nåt kul i helgen?

Emma

sv; Okej, själv ska jag träna med bandet ikväll :)



Allt bra med dig?

Gaymasen

Sv: Fick höra att man ska sätta på plåster om man får en finne sen kan man pilla bäst man vill. Haha. ^^

Gaymasen

Sv: Fick höra att man ska sätta på plåster om man får en finne sen kan man pilla bäst man vill. Haha. ^^

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas du fått en bra kväll! :)

sofe

gud va fin blogg!



hej, skulle du vilja kolla in min blogg och kanske säga vad du tyckte om min outfit idag eller min nya jacka? skulle bli superglad. kram från ' www.nattstad.se/sofiecesarino '



(förlåt om jag störde)

Daniella.

Läskigt att jag går in på random blogg på bloggtrafik och hittar en bloggare från min hemstad.:3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: